مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 12:052015-07-27حوادث

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان خبر داد دستگیری سارق اینترنتی در همدان


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان از شناسایی و دستگیری فردی که از حساب یکی از شهروندان به صورت اینترنتی سرقت می کرد، - اکبر امینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: فردی که از حساب یکی از شهروندان به صورت اینترنتی سرقت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی در تشریح این مطلب گفت: با مراجعه و ارائه شکواییه شهروند همدانی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد از حساب بانکی این شهروند طی چندین مرحله به صورت اینترنتی خرید انجام شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری روش های پلیسی، فردی که با برخورداری از دانش بالای رایانه ای قصد پاک کردن رد پای خود را داشت، شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر شد.

امینی با بیان اینکه متهم ابتدا عمل مجرمانه خود را انکار کرد، ادامه داد: این فرد بعد از مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای مجبور به اعتراف شد.

وی گفت: متهم در بازجویی های فنی به عمل آمده بیان کرد همکارش به دلیل اعتمادی که به وی داشته برای انجام امور بانکی اطلاعات حساب خود را در اختیار وی قرار داده و او نیز از این فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان خبر داد دستگیری سارق اینترنتی در همدان

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان خبر داد دستگیری سارق اینترنتی در همدان