مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 09:352015-07-28سياسي

پرداخت تسهیلات جدید کمک هزینه دندانپزشکی برای فرزندان بانوان شاغل تامین اجتماعی


مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور بانوان و خانواده از پرداخت تسهیلات جدید کمک هزینه دندانپزشکی برای فرزندان بانوان شاغل در این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر شیرین فرهادی با بیان اینکه در سال های گذشته برخی مزایا و تسهیلات پرداختی سازمان به همکاران زن، متناسب با هزینه های متعلقه به سایر کارکنان نبوده، گفت: حوزه امور بانوان و خانواده از بدو تأسیس تاکنون همواره در راستای شناسایی و احصای این گونه مزایا فعالیت داشته است.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات اجرایی در زمینه تأمین اعتبار لازم، نهایتا با حمایت مدیرعامل سازمان، مصوبه پرداخت کمک هزینه دندانپزشکی برای فرزندان بانوان شاغل و همکاران بازنشسته، صادر و برای اجرا ابلاغ شده است.

دکتر فرهادی تصریح کرد: تا قبل از این مصوبه، کمک هزینه دندانپزشکی صرفاً به شخص همکار و افراد تحت تکفل وی تعلق می گرفت از اینرو با توجه به اینکه فرزندان در اکثر موارد تحت تکفل پدر هستند، این هزینه برای فرزندان همکار زن در نظر گرفته نمی شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با پیگیری های حوزه امور بانوان و خانواده و دفاعیات مؤثر در راستای ارج نهادن به خدمات بانوان شاغل فارغ از جنسیت، این امر تحقق یافته و همکاران زن نیز از مزایایی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات جدید کمک هزینه دندانپزشکی برای فرزندان بانوان شاغل تامین اجتماعی

پرداخت تسهیلات جدید کمک هزینه دندانپزشکی برای فرزندان بانوان شاغل تامین اجتماعی