مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 13:052015-07-28اقتصادي

بانک ها چگونه 38میلیون حساب جعلی افتتاح کردند؟


آمارهای تکان دهنده از افتتاح حساب های مشکل دار در نظام بانکی که رییس کل بانک مرکزی تعداد دقیق آن را 38 میلیون حساب اعلام کرده، موجب بهت و حیرت افکار عمومی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در سال ها و دهه های گذشته نظام بانکی شاهد چندین اختلاس و فساد بزرگ بانکی بوده که با گذشت سال ها از وقوع آنها، هنوز پس لرزه های آن اقتصاد را تکان می دهد.

فسادهای مالی از رقم 123 میلیارد تومان فاضل خداداد در سال 84 گرفته تا اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی سال 90 مه آفرید خسروی و کشف فسادمالی 12 هزار میلیاردی در سال گذشته که نخسین بار علی طیب نیا وزیر اقتصاد از آن پرده برداشت.

با کشف این جرایم و اختلاس های بزرگ، سلامت نظام بانکی کشور نشانه می رود و این سئوال مطرح می شود که این فسادهای مالی چگونه در نظام بانکی ما رخ می دهد و سرمنشاء این فسادها کجاست؟ زیرا تمامی این کارها نام مالی و اقتصادی کشور را با مشکلاتی مواجه می کند که به راحتی قابل جبران نیست.

رازهای 38 میلیون حساب بانکی مشکل داراین در حالی است که چند روز پیش ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی درباره حساب های جعلی بانک گفته است: 300 میلیون حساب در نظام بانکی وجود دارد که 38 میلیون آن، حساب هایی است که دارای شماره شناسه و کد ملی تطبیق داده نشده است و از این تعداد، 30 میلیون حساب راکد و 8 میلیون حساب فعال است که ارقام آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها چگونه 38میلیون حساب جعلی افتتاح کردند؟

بانک ها چگونه 38میلیون حساب جعلی افتتاح کردند؟