مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 16:212015-07-28دانش

المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور در قم برگزار می شود


المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور با حضور 1400 ورزشکار، داور، مربی و سرپرست در قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا آقا یوسفی در نشست برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور اظهار داشت: المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور در قم برگزار می شود و کسب این میزبانی برای استان قم از 7 ماه پیش تاکنون با تلاش های زیادی همراه بوده است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور استان قم در راستای وظایف ذاتی برای پرورش استعدادهای ذاتی دانشجویان، میزانی هفتمین المپیاد دانشجویان پسر را پذیرفته است و پیش بینی حضور 1400 ورزشکار، داور، مربی و سرپرست را در این مسابقات داریم.

رییس دانشگاه پیام نور قم گفت: میزبانی این مسابقات بر محور استانداردها و کیفیت برگزاری مسابقات، ضمیمه کردن فعالیت های فرهنگی دیگر در کنار فعالیت های ورزشی و صرفه جویی در سال سنگلاخ در جاده اقتصاد کشور استوار بوده است.

آقا یوسفی بیان کرد: هنگامی که برای گرفتن رهنمود خدمت مسئولان قم و آیات عظام رسیدیم، مراجع تقلید تاکید داشتند که قم به گونه ای میزبانی کند که همگان بدانند در استان قم به فعالیت ورزشی در قم اهمیت داده می شود.

وی عنوان کرد: از رییس مجلس شورای اسلامی برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت کرده ایم و وی قول داده اند که اگر در زمان برگزاری مراسم افتتاحیه در ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور در قم برگزار می شود

المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور در قم برگزار می شود