مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 18:562015-07-28سياسي

سپاه کهگیلویه و بویراحمد موفق ترین دستگاه در حوزه فعالیت های فرهنگی است


مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت ریشه یابی آسیب های اجتماعی این استان، گفت: سپاه و بسیج جزو موفق ترین دستگاه ها در حوزه کارهای فرهنگی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی در نخستین جلسه کارگروه شورای اجتماعی شهرستان چرام که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: شخصیت های فرهنگی که بتوانند تولید فکر کنند و نقشه راه را طراحی نمایند تا این کاروان را به حرکت دربیاورند در استان کهگیلویه و بویراحمد کم است.

وی عنوان کرد: ما اعتقاد داریم در راس نظام شخص مقام معظم رهبری نظرات ایشان در مباحث فرهنگی فوق العاده است و همه مسائل را به صورت کلی بیان نموده اند و باید برای اجرای کارها خودمان کارها را انجام و براساس صحبت های ایشان عملیاتی کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود شخصیت های فرهنگی در این استان، خاطرنشان کرد: در بعضی جلسات فرهنگی مباحثی مطرح می شود که هیچ ربطی به آن جلسه ندارد مثلا خودکشی ربطی به شورای فرهنگ عمومی ندارد و این را سازمان بهزیستی باید مباحث و دلایل آن را مطالعه و ریشه یابی کند.

میرمحمدی افزود: ما جامعه ای در حال تغییر از سنتی به مدرنیته هستیم و آسیب هایی متوجه ما هستند و ما مسئولان در قبال جامعه، دین و مردم خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه کهگیلویه و بویراحمد موفق ترین دستگاه در حوزه فعالیت های فرهنگی است

سپاه کهگیلویه و بویراحمد موفق ترین دستگاه در حوزه فعالیت های فرهنگی است