مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 09:212015-07-29بين الملل

آزادی جاسوس اسراییلی و تلاش آمریکا برای خاموش کردن انتقادات از توافق هسته ای


ناظران بر این باورند که تصمیم دولت آمریکا برای آزاد کردن قدیمی ترین جاسوس اسراییلی، تلاشی در راستای خاموش کردن انتقادات کابینه اسراییل از توافق هسته ای 14 جولای بین گروه 1+5 و ایران است.

- "، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به تصمیم روز گذشته دولت آمریکا برای آزادی جاناتان پولارد، شهروند آمریکایی که به خاطر جاسوسی برای اسراییل به زندان افکنده شده است، نوشت که ناظران و کارشناسان بر این باورند این اقدام تلاشی است در راستای خاموش کردن انتقادات کابینه اسراییل از توافق هسته ای 14 جولای بین گروه 1+5 و ایران.

استفاده از مسأله آزادی پولارد به عنوان هویج نشان می دهد که مقامات دولت اوباما از اهمیت این فرد زندانی برای ساکنان اراضی اشغالی فلسطین آگاه بوده و از آن استفاده کرده اند.

همچنین آن ها درک می کنند که برای قبولاندن توافق هسته ای با ایران ایران به اسراییلی ها هیچ گزینه ای به خوبی آزاد کردن پولارد وجود ندارد.

از سوی دیگر شیوه واکنش سران اسراییل و ساکنان اراضی اشغالی نسبت به حبس 30 ساله پولارد، یک نمونه عالی از فهم نادرست آن ها از ارزش ها و تفکر آمریکایی است.

این نشریه به نقل از رافی ایتان کسانی که پولارد را به استخدام خود درآورده بود نوشته است: من نمی توانم در برابر این وسوسه مقاومت کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی جاسوس اسراییلی و تلاش آمریکا برای خاموش کردن انتقادات از توافق هسته ای

آزادی جاسوس اسراییلی و تلاش آمریکا برای خاموش کردن انتقادات از توافق هسته ای