مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 11:362015-07-29اقتصادي

رکورد یک میلیارد تومانی گروه جهادی دندان پزشکان در خدمت رسانی به محرومین


مسئول گروه جهادی منتظران ظهور،گفت: بیشترین آمار خدمت رسانی به مردم در سال گذشته محقق شد و به حدود 3 هزار نفر خدمت رسانی کردیم، در مجموع 6 سال فعالیت خود نیز به حدود 8 هزار نفر خدمات دندانپزشکی ارائه کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو" ، گروه جهادی منتظران ظهور به عنوان تنها گروه تخصصی دندانپزشکی کشور، متشکل از فارغ التحصیلان و دانشجویان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه است که طی 6 سال فعالیت خود به حدود 8000 نفر از محرومان، خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه کرده است.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور به تشریح فعالیت های این گروه پرداخته است.

دکتر جلال عادلی با بیان اینکه گروه تخصصی دندانپزشکی منتظران ظهور از سال 1388 شروع به کار کرد و در آن زمان کارهایی نظیر معاینه، غربالگری و توزیع مسواک و خمیردندان میان مردم را انجام می داد، گفت: اوج کار این گروه تخصصی در سال گذشته بود، در اردوی جهادی خراسان جنوبی با 80 دندانپزشک که نیمی از آنها خانم بودند، درهمه زمینه های تخصصی دندانپزشکی خدمت رسانی کردیم.

هم اکنون این گروه جهادی تخصصی در زمینه های عصب کشی، جراحی های کوچک دندان، ترمیم و پرکردن دندان، کشیدن دندان و ساخت دندان مصنوعی که سالمندان نیازدارند فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد یک میلیارد تومانی گروه جهادی دندان پزشکان در خدمت رسانی به محرومین

رکورد یک میلیارد تومانی گروه جهادی دندان پزشکان در خدمت رسانی به محرومین