مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 09:402015-08-01سياسي

مشاور اجرایی دبیر خانه کارگر اردبیل: گله مند بی توجهی اصلاح طلبان به جوانان هستیم


مشاور اجرایی دبیر خانه کارگر اردبیل گفت: شورای هماهنگی اصلاح طلبان دایره خود را آنقدر محدود کرده است که بدون توجه به ظرفیت جوانان تنها با تکیه بر تفکرات گذشته سعی دارد تا برنامه هایش را دنبال کند.

- " از اردبیل، فرشاد گلمرادی صبح امروز در دیدار جمعی از جوانان با دبیرکل خانه کارگر اردبیل اظهار کرد: هشت سال در دولت گذشته جوانان به ویژه نیروهای کوشا و فعال جامعه ما در اوج انزوا و کنار گذاشته شدن از فرصت های اشتغال و حضور در اجتماع بودند که انتظار می فت در دولت تدبیر و امید این روند تغییر پیدا کند که در دو سال اخیر شاهد آن هستیم عده ای با عناوین مختلف سند دولت را به نام خود زده اند و همچنان جوانان و فعالان ستاد انتخاباتی روحانی کنار گذاشته شده اند.

وی با بیان اینکه در این بی توجهی ها فرصت سوزی واقعی برای جوانان پیش می آید و اسباب دلسردی آنها برای حضور در ادامه فعالیت های سیاسی، حزبی و انتخاباتی رقم می خورد، گفت: آنچه که همه ما در این زمینه باید به آن توجه کنیم، مسئله بها دادن به جوانان و ظرفیت های واقعی آنها است که متأسفانه در دولت روحانی نیز مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته است.

مشاور اجرایی دبیر خانه کارگر اردبیل با اشاره به فعالیت های خانه کارگر اردبیل و راه اندازی شعبه دو این خانه در مناطق محروم سلمان آباد افزود: بیش از 15 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور اجرایی دبیر خانه کارگر اردبیل: گله مند بی توجهی اصلاح طلبان به جوانان هستیم

مشاور اجرایی دبیر خانه کارگر اردبیل: گله مند بی توجهی اصلاح طلبان به جوانان هستیم