مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 11:202015-08-01بين الملل

رأی الیوم: زشت تر از جنایات اسراییلی ها مماشات رهبران فلسطینی است


اسراییلی ها، زنان و کودکان و جوانان فلسطینی را به شهادت می رسانند، در همان حال رهبران فلسطینی حاضر نیستند از کلمه دشمن در قبال اسراییل استفاده کنند.

- "، شهادت دردناک نوزاد فلسطینی علی سعد دوابشه و زنده سوزانده شدنش به دست شهرک نشینان تندروی اسراییلی، واکنش های گسترده ای را در پی داشته است؛ روزنامه رأی الیوم در یادداشتی باعث و بانی این گونه جنایات را در وهله اول رهبران فلسطینی چه در کرانه باختری و چه در غزه می داند.

به نوشته رأی الیوم، شهادت شیرخواره فلسطینی علی سعد دوابشه به دست چهار شهرک نشین اسراییلی در جنوب نابلس و به آتش کشیدن خانه فلسطینیان یک جنایت جنگی است، اما جنایت بزرگتر در نظر ما نبود هیچ پاسخی برای این جنایت است، نه برای این جنایت برای برای جنایات پیشین نیز پاسخی ندیده ایم.

در طول دهها سال گذشته به لطف اوضاع امنیتی اسراییل و کوتاهی رهبران فلسطینی در پاسخ به جنایات اسراییلی ها، شهرک نشینان صهیونیستی در امن و امان زندگی کرده اند.

هنگامی که شهرک نشینان محمد ابوخضیر نوجوان فلسطینی را زنده زنده سوزاندند؛ یا هنگامی که نیروهای امنیتی اسراییلی زیاد ابوعین وزیر امور آزادگان فلسطینی را در روز روشن به هنگام تظاهرات مسالمت آمیز با قنداق تفنگ به شهادت رساندند و یا توهین هر روزه به اسرای فلسطینی، در تمام این موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم: زشت تر از جنایات اسراییلی ها مماشات رهبران فلسطینی است

رأی الیوم: زشت تر از جنایات اسراییلی ها مماشات رهبران فلسطینی است