مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 16:252015-08-01فرهنگي

به همراه تصاویر تست گریم هومن برق نورد بازیگر اصلی دوردست ها شد


هومن برق نورد با ایفای نقش عماد، بازیگر اصلی مجموعه تلویزیونی دوردست ها به کارگردانی جواد ارشاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، با انتخاب هومن برق نورد بعنوان بازیگر نقش عماد در سریال دوردست ها و انجام تست گریم روی او و دانیال حکیمی این سریال به زودی کلید می خورد.

در این سریال کوروش سلیمانی در نقش امیر، فاطمه گودرزی نقش رباب، شیوا خنیاگر نقش سیمین، ونوس حسن کانلی نقش یگانه، بهرام ابراهیمی نقش صادق ایفای نقش می کنند.

پیش از این فریبا بانک توکلی درباره این سریال گفته بود: تصمیم جدید اداره کل نمایش سازمان و مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک، تعداد قسمت های این سریال افزایش یافت و از 13 قسمت اولیه به 26 قسمت رسید.

او ادامه داد: از آنجایی که ما قصد نداریم تا کامل شدن تمام قسمت های فیلمنامه کار را کلید بزنیم الان منتظریم تا نویسنده سریال تمام سناریو را به ما برساند و به محض آماده شدن، کار آغاز خواهد شد.

تهیه کننده سریال ستاره حیات همچنین از انتخاب و عقد قرارداد با بازیگران این سریال خبر داد و اظهار داشت: کست پروژه تقریبا مشخص شده است بطوری که کار 19 بازیگر اصلی و 27 بازیگر فرعی دارد و تاکنون دانیال حکیمی در نقش رسول، فاطمه گودرزی در نقش رباب، بهرام ابراهیمی در نقش صادق، شمسی فضل الهی در نقش مامان خورشید، شیوا خنیاگر در نقش سیمین، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همراه تصاویر تست گریم هومن برق نورد بازیگر اصلی دوردست ها شد

به همراه تصاویر تست گریم هومن برق نورد بازیگر اصلی دوردست ها شد