مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 07:252015-08-02سياسي

اهدا لوح سپاس شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان به فرماندار چالدران


لوح سپاس شورای خلیفه گری ارامنه کل آذربایجان به فرماندار شهرستان چالدران اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما این لوح به پاس زحمات مسیولین آذربایجانغربی و شهرستان چالدران در اجرای هرچه بهتر بر گزار شدن مراسم سالیانه مذهبی قره کلیسا با حضور اعضای شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان به آقای حسین زاده فرماندار چالدران اهدا شد.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان در آیین اهدا لوح سپاس شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان که عصر دیروز در فرمانداری چالدران ترتیب یافت از زحمات تمامی مسئولان جمهوری اسلامی ایران در هرچه بهتر بر گزار شدن مراسم مذهبی قره کلیسا قدر دانی کرد و گفت: امروزدر سایه تلاش مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تمامی آیین های مذهبی ارامنه بویژه مراسم سالیانه قره کلیسا با شکوه خاصی بر گزار می شود .

اسقف گری گور چفت چیان از ایران اسلامی به عنوان یک کشور حامی حقوق بشر یاد کرد و افزود: تمامی ادیان و مذاهب در ایران اسلامی در کنار هم و به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند که این کار نشان از توجه مسئولان به حقوق اقلیتهای مذهبی در کشور ایران اسلامی است.

وی با اعلام اینکه چه بسیار از کلیساهادر برخی از کشورهای خارجی روز به روز تخریب می شود اضافه کرد:اما در ایران اسلامی به دلیل احترام به آیین های مذهبی ارامنه اعتبارات ویژه ای از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا لوح سپاس شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان به فرماندار چالدران

اهدا لوح سپاس شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان به فرماندار چالدران