مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 10:302015-08-02فرهنگي

بازیگر پیشکسوت در وضعیت نیمه کما


دختر این بازیگر پیشکسوت تلویزیون با تاکید بر آنکه انتقال پدر به منزل و تحت مراقبت قرار گرفتن او با دستور پزشک بوده خاطرنشان کرد: همه ما امیدواریم تا حال وی رو به بهبودی رود و از تمام مردم می خواهم که برای سلامتی پدرم و تمامی هنرمندان و مردم بیمار دعا کنند.

- دختر احمد علامه دهر- بازیگر پیشکسوت صدا و سیما - با اعلام این خبر که پدرش از ابتدای سال جاری در منزل تحت مراقبت های ویژه قرار دارد گفت: با وجود سالم بودن قلب و کلیه ها، مهمترین عارضه جسمی وی به مغز او و حالت نیمه کما رفتنش باز می گردد.

سیمین علامه دهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان آنکه از تاریخ 12 آذر ماه سال گذشته (1393) و هنگامی که پدرم در سریال پرده نشین دچار عارضه مغزی شد وی را سریعا به بیمارستان منتقل کردیم گفت: از آن زمان تا پایان سال گذشته او در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه بود اما با وجود مشکل مغزی و عارضه شدید آلزایمر طبق گفته های پزشک متخصص او را برای ادامه طول درمان به منزل منتقل کردیم.

وی ادامه داد: احمد علامه دهر از ابتدای سال جاری با دستگاه های تنفسی بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) و حضور مستمر پرستار متخصص در منزل شخصی تحت درمان قرار دارد و البته با وجود آنکه به قلب و کلیه او هیچ آسیبی وارد نشده است اما به دلیل سکته مغزی او دچار آلزایمر شدید شده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر پیشکسوت در وضعیت نیمه کما

بازیگر پیشکسوت در وضعیت نیمه کما