مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:162015-08-02سياسي

بخشی ازتوان موشکی ایران را درقالب رزمایش به جهانیان نمایش دهید


بسیج های دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران به همراه دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) در نامه ای خطاب به رییس ستاد کل نیروهای مسلح- خواستار آن شدند که بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛" بسیج های دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران به همراه دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (علیه السلام) در نامه ای خطاب به سرلشگر فیروزآبادی -رییس ستاد کل نیروهای مسلح- خواستار آن شدند که بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایش دهند.

دانشجویان ضمن اشاره به قطعنامه ی اخیر شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی و تهدیدات اخیر رییس جمهور آمریکا، اعلام داشتند که حاضرند تمام توان و استعداد خویش را برای حفظ و ارتقاء توانمندی های نظامی کشور به کار بندند.

رونوشت این نامه برای امیر صالحی (فرمانده ارتش)، سرلشگر جعفری (فرمانده سپاه پاسداران) و سردار دهقان (وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) نیز ارسال شده است.

متن نامه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم به: رییس محترم ستاد کل نیروهای مسلح سرلشگر فیروزآبادی از: دانشجویان جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی ازتوان موشکی ایران را درقالب رزمایش به جهانیان نمایش دهید

بخشی ازتوان موشکی ایران را درقالب رزمایش به جهانیان نمایش دهید