مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 15:452015-08-02ورزشي

17 اتفاق در آستانه 17 سالگی برنامه نود


برنامه نود با تمام چالش ها، جنجال ها، تهدیدها و مشکلاتی که درچند سال گذشته پیش روی خود داشت، از دوشنبه شب هفدهمین سال فعالیت خود را آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ هفدهمین سال فعالیت برنامه نود با تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور از دوشنبه این هفته روی آنتن می رود؛ برنامه ای که بدون تردید پرمخاطب ترین و موثرترین برنامه صدا و سیما محسوب می شود و در این سال ها تاثیراتش را بارها و بارها بر فوتبال و سیاست ها و تصمیمات مدیران نشان داده است.

این برنامه گاهی به صحنه افشاگری جریانات پشت پرده فوتبال ایران تبدیل شده است؛ برنامه هایی مثل ماجرای کارت به کارت پول برای داوران فوتبال، تقلب در انتخابات هیات های فوتبالی، برگزاری جلسات مخفیانه برای دست بردن در نتایج فوتبال، سفارش عجیب حمید سجادی معاون وقت وزارت ورزش به علی کفاشیان در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال برای کنار کشیدن از انتخابات و گاهی به محلی برای مناظره های داغ که مخاطبانش را تا پاسی از شب بیدار نگه دارد.

نوشتن از صحنه ها و برنامه های به یادماندنی و جنجالی نود که هر ساعت از آن می تواند برای سالیان سال در ذهن بینندگان تلویزیونی باقی بماند، کارساده ای نیست و نمی توان در یک گزارش تمام این برنامه ها را ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 اتفاق در آستانه 17 سالگی برنامه نود

17 اتفاق در آستانه 17 سالگی برنامه نود