مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 00:002015-08-02سياسي

33 سال پیش در چنین روزی در مقابل سازشکاران مجامله نکنید


آیت الله خامنه ای رییس جمهور در دیدار با هیئت امل لبنان: شما در مقابل کسانی که مواضع سازشکارانه دارند و در مسیر سیاست های صهیونیستی و آمریکایی قرار گرفته اند هیچ گونه مجامله ای نداشته باشید .

- رخدادهای 12 مرداد 1361 چکیده آیت الله خامنه ای در دیدار هیئت اعزامی از سوی جنبش امل : اسلام تکلیف ما را در مقابل موضع گیری ها و حوادثی که در لبنان می گذرد روشن کرده است .

آیت الله حسنی امام جمعه ارومیه در سخنانی وضعیت گروهک های ضد انقلاب در مناطق کرد نشین را تشریح و ماهیت حزب منحله دمکرات کردستان را افشا کرد .

در رابطه با ممنوعیت ورود شهروندان خرمشهری و آبادانی به این دو شهر جنگ زده از سوی بنیاد امور مهاجرین جنگ تحمیلی اطلاعیه ای انتشار یافت .

آیت الله سید محمد باقر حکیم عضو جامعه روحانیت مبارز عراق: حقوق مشروع جمهوری اسلامی این حق مسلم را در اختیار رزمندگان اسلام می گذارد تا به خاک عراق وارد شوند دفتر سیاسی جبهه آزادیبخش ملی الجزایر روز گذشته از کشورهای عربی خواست تا در روابط اقتصادی ، سیاسی و دیپلماتیک خود با آمریکا تجدید نظر کنند .

صلاح خلف مشهور به ابوایاد: عربستان سعودی تحویل نفت به آمریکا را متوقف کند و سوریه در جنگی کامل علیه اسراییل وارد شود و مصر موافقت نامه های کمپ دیوید را ملغی اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی در مقابل سازشکاران مجامله نکنید

33 سال پیش در چنین روزی در مقابل سازشکاران مجامله نکنید