مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 11:202015-08-03اجتماعي

مدیرکل میراث فرهنگی البرز خبر داد تکمیل و بهره برداری از کمپینگ طالقان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از تکمیل و بهره برداری کمپینگ طالقان خبر داد و گفت: باید زیرساخت های گردشگری در این شهرستان ارتقا یابد.

- ناصر میرچی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه طالقان در منطقه ای کوهستانی واقع شده است و گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند لذا راه اندازی یک کمپینگ مناسب را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم به گردشگران و مسافران خدمات دهی مناسبی را ارائه دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با بیان اینکه این شهرستان دارای مردمانی متمدن، با فرهنگ، مومن و باسواد است، لذا همیشه مورد توجه مسافران و گردشگران بوده و توانسته در جذب این مهم موفق باشد.

این مسئول با بیان اینکه باید زیرساخت های گردشگری در این شهرستان ارتقا یابد.

میرچی در ادامه سخنان خود به روستای گلینک در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این روستا از روستاهای کوهستانی و در مجاورت دریاچه سد طالقان محسوب شده و دارای آب و هوای بسیار خنک، باغات میوه، چشم اندازی زیبا و طبیعتی دست نخورده است.

وی سوغات محلی این منطقه را عمدتا عسل و لبنیات محلی به ویژه پنیر و نان محلی با نام کُلاس عنوان کرد و ادامه داد: روستای گلینک از جمله روستاهایی است که مورد توجه گردشگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی البرز خبر داد تکمیل و بهره برداری از کمپینگ طالقان

مدیرکل میراث فرهنگی البرز خبر داد تکمیل و بهره برداری از کمپینگ طالقان