مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 17:252015-08-03بين الملل

خبرگزاری ایتالیا: سفر وزرای ایتالیایی به ایران جنبه سیاسی و اقتصادی دارد


یک خبرگزاری ایتالیایی اهداف سفر دو وزیر این کشور به ایران به همراه هیئتی بلند پایه را از سر گیری دوباره گفتگوی سیاسی و به ویژه اقتصادی و نیز افزایش مبادلات تجاری میان دو کشور توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اینترنتی خبرگزای ایتالیایی زبان آدنکرونوس، از سر گیری دوباره گفتگوی سیاسی و به ویژه آماده کردن شرایط با هدف بازگشت شرکت های ایتالیایی به ایران، پس از توافق هسته ای ، از اهداف سفر پائولو جنتیلونی و فدریکا گوایدی وزرای خارجه و توسعه اقتصادی ایتالیا به تهران است.

در تاریخ های چهارم و پنجم ماه اوت (امسال) دو وزیر ایتالیایی به همراه هیئتی از مسئولان ارشد شرکت های ایتالیایی، از انی (شرکت نفت و گاز) گرفته تا فینمکانیکا (اولین و مهمترین گروه صنعتی ایتالیا و نیز جزء ده شرکت صنعتی بزرگ دنیا در زمینه هوا فضا) در ایران خواهند بود.

هیئت ایتالیایی در تهران دارای برنامه های متعددی خواهد بود.

از جمله این برنامه ها، دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت و بیژن زنگنه وزیر نفت ایران است.

این هیئت همچنین با حسن روحانی رییس جمهور ایران نیز دیدار خواهد داشت.

با توجه به بخش اقصادی ماموریت (هیئت ایتالیایی)، برنامه هایی نیز بمنظور انجام دادن دیدارهایی در اتاق بازرگانی و نیز بانک مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری ایتالیا: سفر وزرای ایتالیایی به ایران جنبه سیاسی و اقتصادی دارد

خبرگزاری ایتالیا: سفر وزرای ایتالیایی به ایران جنبه سیاسی و اقتصادی دارد