مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 07:562015-08-04سياسي

ارائه گزارش های فقط آماری جهت رسیدن به هدف طرح تحول سلامت کافی نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اهمیت نحوه برخورد با اجرای طرح تحول سلامت گفت: ارائه گزارش های فقط آماری جهت رسیدن به هدف طرح تحول سلامت کافی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد،" میرجلیلی، رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد روز گذشته در مراسم تجلیل از بیمارستان ها و فرآیندهای برتر استان یزد در اجرای طرح تحول سلامت، ضمن تشکر و قدردانی از دست اندر کاران اجرای این طرح بیان داشت: اجرای طرح تحول سلامت یکی از بزرگترین اقدامات در حوزه سلامت است که بخش مهم اجرایی شدن آن بر عهده دانشگاه، واحدهای درمانی و مدیریت بیمارستان هاست.

وی مهمترین مشکلات اجرایی این طرح را کمبود پرسنل و تجهیزات، اشکالات، مقررات و روالها، ایرادات نظام پرداخت و محدودیت های مالی دانست و خاطرنشان کرد: در صورت عدم رفع این مشکلات ادامه اجرای این طرح با ضعف جدی روبرو می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: ارائه گزارش های صرفا آماری جهت رسیدن به هدف کافی نیست و تمامی دست اندرکاران اجرایی این طرح باید تغییر رفتار و نحوه برخورد با اجرای این طرح را ملاک عمل قرار دهند.

در پایان این همایش از ریاست بیمارستان ها امام جعفر صادق( ع) میبد، ریاست بیمارستان ضیایی اردکان و ریاست بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز به عنوان سه بیمارستان برتر در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش های فقط آماری جهت رسیدن به هدف طرح تحول سلامت کافی نیست

ارائه گزارش های فقط آماری جهت رسیدن به هدف طرح تحول سلامت کافی نیست