مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 17:302015-08-04سياسي

در روز بسیج زنان نماد زن، مقاومت و ایثار در شهرکرد نصب و رونمایی شد


همزمان با روز بسیج قشر زنان، نماد زن، مقاومت و ایثار در مجاور امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(ع) شهرکرد نصب و رونمایی شد.

- " از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عصر امروز در آیین رونمایی از این نماد، اظهار داشت: نقش زنان در حوادث مختلف انقلاب اسلامی قابل توجه بوده و هر جا که ضرورتی وجود داشته است، زنان به میدان آمده و نقش آفرینی کرده اند.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس زنان در پشت جبهه ها و چه بسا در بسیاری موقعیت های ایجاب شده در صحنه رویارویی با دشمن متجاوز نیز زنان مومن و مسلمان ایران اسلامی به میدان آمده و ایفای نقش و وظیفه کردند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در صحنه مجاهدت و جانبازی زنان برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی زنان شهید گمنامی وجود دارند که که کمتر به آنها پرداخته شد، این در حالی است که هر کدام از این زنان شهید، اسوه ای نیکو برای زنان جامعه به شمار می آید.

وی در ادامه به تجلیل از نقش مادران و همسران شهید پرداخت و گفت: فداکاری، ایثار، گذشت، صبر و تحمل مادران و همسران شهدا با هیچ چیز قابل قیاس و سنجش نیست و بدون تردید اینها در پیشگاه خداوند متعال از اجر و پاداش عظیمی برخوردار خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز بسیج زنان نماد زن، مقاومت و ایثار در شهرکرد نصب و رونمایی شد

در روز بسیج زنان نماد زن، مقاومت و ایثار در شهرکرد نصب و رونمایی شد