مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 05:202015-08-05اجتماعي

فارس گزارش می دهد رفتگران طبیعت سمیرم، ناجیان تابلوی زیبای آفرینش + تصاویر


گروه رفتگران طبیعت سمیرم با پاکسازی محیط های طبیعی و گردشگری به همگان یادآوری می کنند که ما در قبال حفظ زمین مسئولیم و زباله جمع کردن وظیفه نیست اما زباله نریختن وظیفه ای همگانی است.

- " از سمیرم، یکی از عوامل معرفی یک منطقه به عنوان قطب گردشگری، طبیعت زیبا با ویژگی های اقلیمی و آب و هوایی خاص و فرهنگ و تمدن دیرینه مردم یک منطقه است که شهرستان سمیرم با داشتن چشم اندازهای بی نظیر و طبیعت بکر همواره مورد توجه گردشگران و مسافران بوده که همین مسئله سبب افزایش ورود گردشگران به این شهرستان شده است.

با وجود روند رو به رشد طبیعت گری در این منطقه اما بی توجهی به حفظ محیط زیست همواره از چالش های بزرگ گردشگری شهرستان است.

هر چند در آموزه های دینی ما تاکیدات فراوانی بر اهمیت و ارزش محیط زیست و صیانت از آن شده اما متاسفانه گاهی بی توجهی های برخی گردشگران به اصول زیست محیطی موجب شده که تابلوی زیبای آفرینش در این منطقه مورد هجوم سیل زباله قرار گیرد.

رها کردن انواع زباله در دل طبیعت و صدمه به محیط زیست، گاهی پاسخ برخی مسافران و کم لطفی آنان به طبیعت زیبای سرزمین هزار چشمه است و اینجا است که این سئوال به ذهن می رسد که آیا حق طبیعت در برابر استفاده از مواهب آن اینگونه نامهربانی است؟ * زباله جمع کردن وظیفه نیست اما زباله نریختن وظیفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد رفتگران طبیعت سمیرم، ناجیان تابلوی زیبای آفرینش + تصاویر

فارس گزارش می دهد رفتگران طبیعت سمیرم، ناجیان تابلوی زیبای آفرینش + تصاویر