مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 11:302015-08-05سياسي

نتانیاهو صلاحیت اظهارنظر درباره ایران را ندارد/ بدنه یهودیان آمریکا حامی توافق است


نتانیاهو بهتر است به جای حرف زدن درباره روابط ایران و آمریکا به فکر بحران هایش باشد و برای کودک سوزی و کودک کشی در سرزمین های اشغالی چاره اندیشی کرده و برای پایان دادن به ستم و ظلم به مردم غزه فکری بکند.

- نماینده کلیمیان در مجلس با بیان اینکه اکثریت یهودیان آمریکا حامی توافق هسته ای اخیر هستند گفت: متاسفانه اقلیتی از روسای کارخانه های اسلحه سازی و یهودیان افراطی که دارای دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای هم هستند مخالف توافق اند و سعی می کنند همه یهودیان را اینگونه جلوه دهند.

سیامک مره صدق در گفتگو با خبرنگار عصرایران" در خصوص ارزیابی ازتوافق اخیر ایران و 1+5 گفت:همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند تلاش تیم دیپلماتیک ایران قابل انکار نیست و تلاش های طاقت فرسایی انجام شد اما باید توجه کنیم که نباید به طرف های مذاکره خوشبین بود.

وی افزود: استکبار دشمنی با ملت ایران را پایان نداده اما در این مرحله با توجه به مقاومت ملت ایران و تلاش های دیپلماتیک فراوان به یک توافقی رسیده ایم.

عضو ارشد جامعه کلیمیان ایران تاکید کرد: کلیمیان ایران به عنوان بخش جدایی ناپذیر جامعه ایران، سرنوشت مشترکی با تمام ایرانیان برای خود قائلند و هر موضوعی که به نفع ایرانیان باشد به نفع جامعه کلیمیان هم خواهد بود و بالعکس و بر این اساس ما موافق این توافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو صلاحیت اظهارنظر درباره ایران را ندارد/ بدنه یهودیان آمریکا حامی توافق است

نتانیاهو صلاحیت اظهارنظر درباره ایران را ندارد/ بدنه یهودیان آمریکا حامی توافق است