مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مرداد 1394 ساعت 14:552015-08-07سياسي

امام جمعه رودهن: مردم رودهن با دل سوزی استقلال نماز جمعه را پیگیری کردند


مردم بخش رودهن با دل سوزی استقلال نماز جمعه را در بخش خود پیگیری کردند.

- " از شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن در مسجد جامع این شهر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: به همین مناسبت، برنامه های عزاداری در طول هفته در شهر رودهن توسط نهاد نماز جمعه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه حکومت و امت اسلامی دارای وظایف اساسی هستند، افزود: اقامه نماز، پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مهم جامعه و امت اسلامی است.

امام جمعه رودهن با اشاره به اینکه در بحث پرداخت زکات، موضوع خمس نیز وجود دارد، تصریح کرد: خمس با امور صدقه تفاوت اصلی و اساسی دارد و تفاوت آن در این بوده که صدقه از ماله افراد است و به اختیار خود آن را پرداخت می کنند.

مدیح اضافه کرد: اما خمس اینطور نیست و خداوند متعال حکم کرده است که مردم باید 20 درصد از ماله خود را به منظور خمس پرداخت کنند و بر اساس تکلیف وظیفه داریم که آن را در راه خودش مصرف کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن نخستین سالگرد استقلال نماز جمعه بخش رودهن بیان کرد: مردم بخش رودهن با دل سوزی خود در سال های گذشته پیگیر برپایی نماز جمعه مستقل در بخش خود بودند که با عنایت خداوند متعال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: مردم رودهن با دل سوزی استقلال نماز جمعه را پیگیری کردند

امام جمعه رودهن: مردم رودهن با دل سوزی استقلال نماز جمعه را پیگیری کردند