مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مرداد 1394 ساعت 22:402015-08-07ورزشي

با کسب 502 امتیاز خردسالان کردستان، نائب قهرمان رقابت های زورخانه ای کشور شدند


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم ورزش های زورخانه ای خردسالان این استان در رقابت های قهرمانی کشور به مقام دوم دست یافت.

- " از سنندج، علی فتح الله زاده امشب در جریان دیدار با ورزشکاران زورخانه ای اظهار کرد: این دوره از رقابت ها، با حضور 200 ورزشکار در قالب 12 تیم از سراسر ایران برگزار شد.

وی افزود: استان های کردستان، البرز، تهران، فارس، اصفهان، مرکزی، کرمانشاه، قزوین، کرمان، خوزستان، سمنان و مازندران برای کسب عنوان قهرمانی، در رشته های هنرهای فردی، مرشدی، میانداری و تیمی زورخانه ای با ضرب و زنگ مرشد های خردسال وارد میدان شدند.

این مسئول تصریح کرد: در پایان رقابت ها، تیم ورزش های زورخانه ای خردسالان استان کردستان در مجموع با کسب 502 امتیاز بر سکوی دوم این دوره از مسابقات ایستاد.

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: همچنین استان کرمان با 526 امتیاز عنوان نخست را کسب کرد و البرز با 500 امتیاز در جایگاه سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت.

وی گفت: همچنین تیم استان کردستان در بخش سه گانه تیمی(شنو و نرمش) به مدال نقره دست یافت و اهورا شریف پوریان نیز در کباده، صاحب گردن آویز نقره شد.

معاون دستگاه ورزش کردستان اظهار کرد: در بخش تیمی زورخانه ای، تیم کردستان متشکل از ایلیا جواهری نفس، ایلیا مومنی فولاد، ماردین نوروزی، امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسب 502 امتیاز خردسالان کردستان، نائب قهرمان رقابت های زورخانه ای کشور شدند

با کسب 502 امتیاز خردسالان کردستان، نائب قهرمان رقابت های زورخانه ای کشور شدند