مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مرداد 1394 ساعت 06:152015-08-08ورزشي

سیاست دوگانه در استقلال در قبال کرار


یکی از فواید بزرگی که دو پیروزی متوالی استقلال در ابتدای فصل پانزدهم و صدرنشینی پسران مظلومی ، برای این باشگاه بزرگ دارد سرپوش گذاشتن روی اختلافات درونی تیم دراثر حاشیه های قابل پیش بینی است که هافبک عراقی در اردوی تیم برپا کرده است اما گویا این حواشی آنقدر سنگین هستند که حتی شش امتیازی شدن استقلال هم نمی تواند مانع افشای آن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اتفاقات 48 ساعت پایانی پیش از مصاف با ملوان ، نشانگر عمق یک تناقض میان مواضع مدیران باشگاه استقلال و سرمربی تیم برسر نحوه مواجهه با بازیکن جنجالی خط میانی است.

ماجرا این بار از دو جلسه غیبت کرارجاسم در تمرینات هفته گذشته و علنی شدن دلیل این غیبت ها به رغم پنهان کاری و تکذیب آبی ها شروع شد.

پس از آن صبح روز جمعه اخباری مبنی بر داد و فریاد بازیکن معترض عراقی در اردوی تیم به بیرون درز کرد که بعداز پایان مسابقه مقابل ملوان توسط خسرو حیدری تایید شد .

کرار که زمزمه خودداری از بازی مقابل تیم سرمربی سابقش را از پنجشنبه سر داده بود روز جمعه پاهایش را دز یک کفش کرد و اعلام کرد تا پول نگیرد بازی هم نخواهد کرد.

وخامت کار تا جایی بالا گرفت که نظری جویباری معاون باشگاه برای تامین خواسته این هافبک جنجال ساز و جلب نظر او دنبال جذب منافع مالی رفت و طبق شنیده های موثق حتی تهیه یک اتومبیل برای تقدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دوگانه در استقلال در قبال کرار

سیاست دوگانه در استقلال در قبال کرار