مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مرداد 1394 ساعت 11:262015-08-08سياسي

«فامیل دور» اول شد / از «شکرستان» تقدیر شد


نخستین جشنواره ملی اسباب بازی، برگزیدگان خود را شناخت و «فامیل دور» برترین عروسک شد و از حوزه هنری به خاطر تولید«شکرستان» تقدیر به عمل آمد.

- نخستین جشنواره ملی اسباب بازی، برگزیدگان خود را شناخت و فامیل دور برترین عروسک شد و از حوزه هنری به خاطر تولید شکرستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عصر جمعه 16 مرداد در مراسمی که با حضورمدیرعامل کانون و یکی از مسئولان معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نزدیک به 60 جایزه در بخش های اصلی و جنبی این جشنواره به فعالان، طراحان، تولیدکنندگان و واردکنندگان این حوزه اهدا شد تا پنج روز فعالیت این جشنواره و نمایشگاه کار خود را پایان دهد.

گروه داوری در پنج بخش ویژه و چند جایزه و تقدیر جنبی، نتایج بررسی بیش از 500 طرح را در قالب یک بیانیه اعلام کردند تا برگزیدگان جوایز خود را از مسئولان فرهنگی کشور دریافت کنند.

بر اساس رای داوران این جشنواره، که در این مراسم قرائت شد، در گروه فرهنگی و هنری رتبه اول، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، 5 هزار هولوگرام و جایزه ی 10 میلیون ریالی به ایرج طهماسب و حمید جبلی برای تولید عروسک های فامیل دور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فامیل دور» اول شد / از «شکرستان» تقدیر شد

«فامیل دور» اول شد / از «شکرستان» تقدیر شد