مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مرداد 1394 ساعت 13:402015-08-08اقتصادي

مراسم معارفه سرپرست شعب مرکزی بانک ملی تهران


در این مراسم کریمی با عنوان به اینکه تغییر، ایجاد فرصت جدید برای خدمت است گفت: موضوع تغییر جزو عوامل رشد و حرکت سازمان هاست و دراین راستا تغییرات سازمانی تحولاتی است که در استراتژی ها و برنامه ریزی ها به منظور استفاده بهینه از نیروهای خلاق و کارآمد روی می دهد.

- مراسم تودیع و معارفه علی موسوی زاده و علی خسروی سرپرستان سابق و جدید اداره امور شعب مرکزی تهران با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و علی رحیمی مدیر امورشعب تهران و جمعی از مسئولان این اداره امور، برگزارشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ملی، در این مراسم کریمی با عنوان به اینکه تغییر، ایجاد فرصت جدید برای خدمت است گفت: موضوع تغییر جزو عوامل رشد و حرکت سازمان هاست و دراین راستا تغییرات سازمانی تحولاتی است که در استراتژی ها و برنامه ریزی ها به منظور استفاده بهینه از نیروهای خلاق و کارآمد روی می دهد.

کریمی سه شاخص مهم سود دهی، افزایش منابع و کاهش مطالبات را به عنوان نیازهای بانک برشمرد و بیان داشت: رفع این سه نیاز مستلزم اتخاذ تدابیر بیشتر از جمله استفاده از همکاران واجد شرایط، ایجاد انگیزه در بین همکاران و فراهم آوردن محیط کاری با نشاط می باشد.

عضو هیات مدیره در پایان از تلاش های سرپرست سابق اداره امور شعب مرکزی تهران تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه سرپرست شعب مرکزی بانک ملی تهران

مراسم معارفه سرپرست شعب مرکزی بانک ملی تهران