مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مرداد 1394 ساعت 14:452015-08-08اقتصادي

معاون وزیر اقتصاد ژاپن توسعه همه جانبه همکاری با ایران را خواستار شد


معاون وزیر اقتصاد ژاپن با اشاره به اینکه خواستار گسترش همکاری های اقتصادی در زمینه های مختلف با جمهوری اسلامی ایران هستیم ، گفت : توسعه همکاری های بانکی به عنوان پیش نیاز همکاری های اقتصادی در اولویت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای یاماگیوا که در صدر هیئتی 60نفری از مدیران دولتی و بخش خصوصی ژاپن به ایران سفر کرده است در دیدار ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی با ابراز خرسندی از جمع بندی مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 و تبریک دولت ژاپن به ایران افزود: به دنبال تقویت روابط با ایران بیش از گذشته هستیم و معتقدیم توسعه روابط اقتصادی منافع هر دو کشور را تامین می کند.

معاون وزیر اقتصاد ژاپن با اشاره به ظرفیت ها و منابع سرشار طبیعی در ایران و وجود فناوری های پیشرفته در ژاپن تاکید کرد : توسعه روابط اقتصادی با ایران برای ژاپن بسیار حائز اهمیت است و ما به دنبال روابط متقابل هستیم.

آقای یاماگیوا گفت: شرکت های ژاپنی در زمینه های برق و انرژی، محیط زیست، خودرو و کالاهای مصرفی و سایر بخش ها آماده همکاری با شرکت های ایرانی هستند.

معاون وزیر اقتصاد ژاپن با تاکید بر لزوم تنوین همکاری های مالی به عنوان زیرساخت توسعه تجارت میان ایران و ژاپن گفت: در هیئت اقتصادی ژاپن که به ایران آمده اند تعدادی از مدیران بانکی و مالی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر اقتصاد ژاپن توسعه همه جانبه همکاری با ایران را خواستار شد

معاون وزیر اقتصاد ژاپن توسعه همه جانبه همکاری با ایران را خواستار شد