مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مرداد 1394 ساعت 17:302015-08-08بين الملل

درخواست غرامت صد هزار دلاری یک خواننده لبنانی از یک خواننده پاپ ایرانی


روز چهارشنبه چهاردهم مرداد برابر با پنجم آگوست خبری از طریق رسانه های عرب زبان منتشر شد مبنی بر اینکه یک خواننده مطرح لبنانی از یک خواننده ایرانی شکایت کرده است.

- روز چهارشنبه چهاردهم مرداد برابر با پنجم آگوست خبری از طریق رسانه های عرب زبان منتشر شد مبنی بر اینکه یک خواننده مطرح لبنانی از یک خواننده ایرانی شکایت کرده است.

وب سایت المستقبل در خبری اعلام کرد که الیسا ، خواننده پرطرفدار دنیای عرب، از پویا بیاتی شکایت کرده است.

در ادامه، چند رسانه پرمخاطب دیگر هم این خبر را به اشکال گوناگون منتشر کردند و حتی از درخواست غرامت یکصد هزار دلاری این خواننده لبنانی هم صحبت به میان آمد.

دلیل شکایت الیسا از پویا بیاتی، قطعه نگران توام این خواننده بود که چندی پیش از طریق رسانه های داخلی در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

بیاتی قطعه نگران توام را از قطعه حب کل حیاتی کاور کرده بود و در زمان انتشارش فقط از طریق متن روی پوستر اثر اعلام کرد که ملودی این قطعه عربی است و جزییاتی از خواننده و صاحب اصلی کار بیان نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموسیقی ما، قطعه حب کل حیاتی، سال 2015 و در آلبوم حاله حب با صدای الیسا شنیده شد و جز خودش احمد عبدالسلام ، تنظیم کننده آن آلبوم هم اعلام کرده که اقدام های قانونی برای اثبات حق مالکیت آن قطعه را انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست غرامت صد هزار دلاری یک خواننده لبنانی از یک خواننده پاپ ایرانی

درخواست غرامت صد هزار دلاری یک خواننده لبنانی از یک خواننده پاپ ایرانی