مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مرداد 1394 ساعت 23:062015-08-09اقتصادي

آمادگی ایران و ژاپن برای همکاری در صنایع خودرو ، ریلی و مخابرات


وزیر صنعت ، معدن و تجارت در دیدار معاون وزیر اقتصاد ژاپن از آمادگی ایران برای همکاری در صنایع خودرو ، ریلی ، لوکوموتیو برقی ، انواع واگن های مسافر بری ، - باری و مخابرات با شرکتهای ژاپنی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجویی ،" به نقل از شاتا، محمد رضا نعمت زاده در دیدار با معاون وزیر اقتصاد، تجارت و صنعت و 21 شرکت ژاپنی گفت: ایران دارای بزرگترین منابع هیدروکربن جهان است و این می تواند در زمینه ساخت و طراحی ، تجهیزات ،سرمایه گذاری و تجارت در اولویت گسترش روابط قرار گیرد.

وی اولویت دوم همکاری بین ایران و ژاپن را در بخش برق و انتقال و تولید تجهیزات مربوط به صنعت برق عنوان نمود.

نعمت زاده با اشاره به مذاکرات انجام شده با کشورهای اروپایی در زمینه سرمایه گذاری مشترک تصریح کرد: در زمینه های مدیریت و بازاریابی و حضور در بازارهای بین المللی در صدد توسعه اقتصادی و زیربنایی هستیم.

وی گفت : ایران به دنبال توسعه همکاری های بلند مدت و استراتژیک با کشورهای دوست مانند ژاپن است و صنایع غذایی ، شیمیایی ، مصالح ساختمانی و صنایع پیشرفته الکترونیکی در شمار زمینه های همکاری دو جانبه است.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : در زمینه خودرو های سبک و سنگین افزایش ظرفیت فعلی تا 2 برابر جزو برنامه های ده ساله ایران می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران و ژاپن برای همکاری در صنایع خودرو ، ریلی و مخابرات

آمادگی ایران و ژاپن برای همکاری در صنایع خودرو ، ریلی و مخابرات