مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مرداد 1394 ساعت 12:412015-08-12بين الملل

محاکمه مجدد علاء و جمال مبارک به اتهام اختلاس از بیت المال


دادگاه جنایی قاهره محاکمه علاء و جمال پسران «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق مصر در قضیه اختلاس از بیت المال و کلاهبرداری از بورس را به روز 10 اکتبر (18 مهر) موکول کرد.

- " به نقل از رسانه های خبری مصر، قاضی دادگاه جنایی قاهره رسیدگی به پرونده اتهامات علاء و جمال مبارک و 7 متهم دیگر از بازرگانان بزرگ از جمله حسن هیکل فرزند محمد حسنین هیکل روزنامه نگار مشهور مصری را به روز 10 اکتبر (18 مهر) موکول نمود.

بر اساس این گزارش، جلسه روز گذشته شاهد افشای اطلاعات شگفت انگیز درباره شیوه های متهمان برای کلاهبرداری از بورس و تصرف سهام بانک ملی مصر از جمله استفاده از اسامی همسران خود برای خرید بود.

در این جلسه هیئت منصفه دادگاه همچنین به اظهارات نماینده دادستانی کل گوش فرا دادند و وی در اظهارات خود خواستار اشد مجازات برای متهمان به دلیل اختلاس از بیت المال شد و گفت که این متهمان نزدیک به 7 درصد سهم بانک ملی را به روش غیر قانونی تصاحب کرده اند و هیچ کس بدون اطلاع و موافقت آنها حق خرید سهم بانک را نداشته است.

به گفته وی، این متهمان به طرز کاملا حرفه ای، هدفمند و غیر قانونی سهام بانک ملی را با نازل ترین قیمت تصاحب کرده و در این میان علاء مبارک بخشی از این سهام را به نام همسر خود خریداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه مجدد علاء و جمال مبارک به اتهام اختلاس از بیت المال

محاکمه مجدد علاء و جمال مبارک به اتهام اختلاس از بیت المال