مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مرداد 1394 ساعت 13:502015-08-12ورزشي

مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی: به رشد و پویایی فوتسال با قدرت ادامه می دهیم


نشست خبری قهرمانی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز با حضور وحید شمسایی، کادر فنی تیم فوتسال تأسیسات دریایی، حلاجی مدیرعامل این باشگاه، منوچهری مدیرعامل شرکت تأسیسات دریایی، و اعضای هیئت مدیره باشگاه تأسیسات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در ابتدای این نشست خبری منوچهری، مدیرعامل شرکت تأسیسات دریایی ضمن ابراز رضایت از موفقیت این باشگاه در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: توجه به رشته ای مانند فوتسال که در جامعه فراگیر است، می تواند به ارتقای این رشته کمک کند و ما هم تمام تلاش کردیم با حضور در فوتسال خلاءهای موجود را پر کنیم.

وی درباره پخش نشدن مسابقات تیم فوتسال تأسیسات دریایی از شبکه سوم سیما و شبکه ورزش گفت: واقعیت این است که صدا و سیما انتظارات ما را برآورده نکرده است البته امیدوارم در آینده ،هم از جانب فدراسیون فوتبال و هم صداوسیما بیشتر حمایت شویم.

مدیرعامل شرکت تأسیسات دریایی درباره برنامه مجموعه تأسیسات دریایی برای حضوری مستمر در فوتسال گفت: مایل هستیم که موفقیت به دست آمده را به یک حرکت پایدار تبدیل و از نظر نیروی انسانی تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی: به رشد و پویایی فوتسال با قدرت ادامه می دهیم

مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی: به رشد و پویایی فوتسال با قدرت ادامه می دهیم