مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 ساعت 17:152015-08-13بين الملل

خبرگزاری فرانسه /ائتلاف مخالفان سوری پیشنهاد روسیه را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از مسکو ، ائتلاف مخالفان سوری ، مهم ترین تشکل مخالفان در تبعید ، پنجشنبه در مسکو پیشنهاد کرملین را برای ایجاد ائتلافی گسترده متشکل از ارتش سوریه برای مبارزه با گروه ( تکفیری صهیونیستی ) داعش رد و بر درخواست خود برای برکناری بشار اسد تاکید کرد.

خالد خوجه رهبر ائتلاف مخالفان سوری در مصاحبه ای با خبرگزاری اینترفاکس روسیه ی چند ساعت پیش از دیدار با سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت : رییس جمهوری سوریه عامل اصلی مشکل است.

درحالی که ائتلاف گسترده ای که روسیه برای مبارزه موثر با داعش توصیه می کند گنجانده شدن ارتش سوری و بنابراین بشار اسد رییس جمهوری سوریه را پیش بینی می کند، خوجه افزود: اسد هیچ نقشی برای ایفا کردن در آینده سوریه ندارد.

به این ترتیب ولادیمیر پوتین ، حامی سنتی سوریه بیست ونهم ژوئن پیشنهاد خود را برای ائتلافی به ویژه شامل ترکیه ، عراق ، عربستان سعودی و نیز ارتش بشار اسد برای مبارزه قطعی با افراطیون داعش مطرح کرده بود.

از آن زمان ، وزیر امور خارجه روسیه تلاش می کند کشورهای منطقه را درباره حمایت از این پیشنهاد متقاعد کند .

این درحالی است که ائتلافی به فرماندهی آمریکا به ویژه شامل عربستان سعودی پیش از این عملیاتی نظامی را علیه داعش در عراق و سوریه انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فرانسه /ائتلاف مخالفان سوری پیشنهاد روسیه را رد کرد

خبرگزاری فرانسه /ائتلاف مخالفان سوری پیشنهاد روسیه را رد کرد