مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مرداد 1394 ساعت 11:362015-08-15ورزشي

مدیریت باشگاه صبا به بخش خصوصی داده شده نه مالکیت آن


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باشگاه صبا قم به بخش خصوصی واگذار نشده بلکه یک شرکت خصوصی حامی مالی آن شده است٬ گفت: امکان انتقال تیم فوتبال صبا قم به تهران وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، احمد امیرآبادی فراهانی درباره خصوصی سازی باشگاه صبا قم اظهار داشت: استاندار جدید قم در بدو انتخابش در این سمت مدیریت باشگاه صبا را به یک شرکت خصوصی داد تا هزینه های تیم فوتبال صبا را تأمین کند٬ نمایندگان مجلس نیز از این کار استاندار حمایت می کنند چراکه هزینه های باشگاه از استانداری و مجموعه دولت پرداخت می شد و این کار باعث شد که هم تیم در قم بماند و هم از اعتبارات دولتی استفاده نشود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آن طور که من در جریان هستم تیم صبا فروخته نشده و تنها مدیریت آن را به شخصی داده اند که هزینه ها را پرداخت می کند ولی مالک باشگاه نیست.

امیرآبادی فراهانی درخصوص انتقال باشگاه صبا به تهران نیز عنوان کرد: یکی از شرایط اولیه انتخاب مدیریت جدید این بود که امکان انتقال صبا به شهر دیگری وجود ندارد٬ من با مدیر جدید باشگاه هم دراین باره صحبت کردم او خیلی علاقه مند است که این تیم در قم فعالیت کند و حتی اشاره داشت که جایگاه حضرت فاطمه معصومه (ع) انگیزه ای برای وی در مدیریت این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت باشگاه صبا به بخش خصوصی داده شده نه مالکیت آن

مدیریت باشگاه صبا به بخش خصوصی داده شده نه مالکیت آن