مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مرداد 1394 ساعت 23:002015-08-15بين الملل

فارس گزارش می دهد نخستین گام آزادی بیش از 100 هزار شیعه در محاصره برداشته شد+تصاویر


کمپین پایان دادن به یکی از بزرگ ترین محاصره های تاریخ با هدف شکست سکوت رسانه ها و جوامع حقوق بشری برای آزادی بیش از 100 هزار شیعه در محاصره تروریست ها آغاز به کار کرد.

- "، 2 شهرک شیعه نشین نبل و الزهراء با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در سکوت خبری رسانه های دنیا بیش از 4 سال است که با شبح محاصره تروریست ها دست و پنجه نرم می کنند؛ همچنین 2 شهرک شیعه نشین کفریا و فوعه با جمعیتی بالغ بر 45 هزار نفر پس از سیطره ائتلاف تروریستی در  مارس گذشته، به محاصره این ائتلاف درآمده است.

با 4 ساله شدن محاصره شهرک های شیعه نشین به نوعی بزرگترین محاصره تاریخ رقم خورده است؛ محاصره ای که کوچکترین واکنشی را از سوی سازمان ها و نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل در پی نداشته است.

در همین خصوص کمپینی در شبکه های مجازی برای همدردی با مردم نبل ، الزهراء و  کفریا ، فوعه همچنین رساندن صدای مردم مظلوم این شهرک ها به مجامع بین المللی، راه اندازی شده است.

گریه کودکان نبل، الزهراء، الفوعه و کفریا را چرا کسی نمی بیند؟ ، زنان و کودکان نبل، الزهراء، الفوعه و کفریا چه گناهی دارند؟ ، آزادی حق کودکان نبل، الزهراء الفوعه و کفریا است ، آزادی حق کودکان نبل، الزهراء الفوعه و کفریا است ، تروریست ها به هیچ چیز و هیچ کس رحم نمی کنند وظیفه ما نشر مظلومیت مردم بی گناه است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد نخستین گام آزادی بیش از 100 هزار شیعه در محاصره برداشته شد+تصاویر

فارس گزارش می دهد نخستین گام آزادی بیش از 100 هزار شیعه در محاصره برداشته شد+تصاویر