مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مرداد 1394 ساعت 23:552015-08-15ورزشي

کفاشیان: مرخصی کی روش هماهنگ شده بود


مرخصی طولانی مدت کی روش با فدراسیون فوتبال هماهنگ بود و خواستیم کی روش با تمام توان و فکر خود تمرینات تیم ملی را آغاز کند.

علی کفاشیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: کارلوس کی روش امروز برای برگزاری سمینار تخصصی فوتبال به مالزی سفر می کند و پس از پایان این سمینار به تهران باز می گردد و کار خود را در تیم ملی فوتبال دنبال می کند.

وی ادامه داد: این که می گویند کی روش مربی پروازی است و یا اینکه به علت ناراحتی از عمل نکردن فدراسیون به تعهداتش به ایران نیامده صحت ندارد.

تمدید مرخصی کی روش با هماهنگی فدراسیون صورت گرفته و ما تصمیم گرفتیم زمانی که تیم ملی فوتبال برنامه ای ندارد کی روش در کشورش باشد تا در زمان شروع تمرینات و بازی های تیم ملی با قدرت و تمام تمرکز تنها برای موفقیت این تیم تلاش کند.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص پیشنهادات سایر تیم ها به کی روش که در رسانه ها مطرح می شود نیز گفت: من فکر نمی کنم این پیشنهادات صحت داشته باشد و فکر می کنم بیشتر اینها بازارگرمی باشد؛ ضمن اینکه کی روش مربی حرفه ای است و می داند که با تیم ملی ایران قرارداد دارد و نمی تواند با سایر تیم ها مذاکره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: مرخصی کی روش هماهنگ شده بود

کفاشیان: مرخصی کی روش هماهنگ شده بود