مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مرداد 1394 ساعت 12:052015-08-16اجتماعي

مسدود شدن حساب های متفرقه مدارس


وزیر آموزش و پرورش از یک پارچه شدن حساب مالی مدارس خبر داد و گفت: حساب های مالی متفرقه مدارس مسدود و کمک های داوطلبانه اولیا نیز فقط به یک حساب واریز می شود.

علی اصغر فانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اجرای این طرح باعث می شود که رصد آموزش و پرورش به حساب مدارس در هر لحظه بیشتر و مدیریت ما بر موجودی حساب های مدارس بیشتر شود.

وی از منتفی شدن زنگ مستقل کتابخوانی برای دانش آموزان از سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: تشکیل زنگ کتابخانه به صورت مستقل در برنامه درسی را به مصلحت نمی بینیم و کتابخوانی را در دروس ادبیات فارسی و انشاء برای دانش آموزان منظور خواهیم کرد.

فانی از بدهی 520 میلیارد تومانی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان نیز خبر داد و افزود: در سال های تشکیل این صندوق قرار بود به میزان کمک معلمان به صندوق، دولت هم به صندوق کمک کند که از ابتدای برنامه پنجم توسعه کمک دولت حذف شده است و ما به دنبال این هستیم که این موضوع را در برنامه ششم توسعه بگنجانیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دولت قبل افرادی از بانک سرمایه تسهیلات میلیاردی گرفتند و هنوز هم پس ندادند و ما به دنبال این هستیم که با کمک قوه قضاییه بتوانیم از حقوق فرهنگیان در این بانک حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن حساب های متفرقه مدارس

مسدود شدن حساب های متفرقه مدارس