مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مرداد 1394 ساعت 13:402015-08-16حوادث

3 کشته در 2 سانحه رانندگی در خدابنده


این سانحه تلخ و ناگوار در مسیر ارتباطی غار کتله خور به خدابنده رخ داد و متوفی به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی و شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده به کام مرگ فرو رفت.

- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر وقوع دو فقره سانحه رانندگی در مسیرهای ارتباطی شهرستان خدابنده از توابع این استان سه نفر کشته شدند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: در نخستین سانحه که حوالی ساعت 20 شنبه شب بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس رخ داد یک نفرکشته و دو نفر نیز مصدوم و توسط آمبولانس فوریت های پزشکی گرماب و درمانگاه گرماب به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار کرد: این سانحه تلخ و ناگوار در مسیر ارتباطی غار کتله خور به خدابنده رخ داد و متوفی به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی و شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده به کام مرگ فرو رفت.

شیرمحمدی افزود: این حادثه تلخ و تاسف بار به دلیل بی احتیاطی راننده این خودرو و تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ رخ داد که متاسفانه منجر به فوت این زن جوان و مصدومیت راننده و یک زن دیگر شد.

وی یادآور شد: در حادثه دوم نیز که حوالی ساعت 21 شنبه شب در مسیر ارتباطی روستای کرسف - خدابنده رخ داد راکبین دو دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته در 2 سانحه رانندگی در خدابنده

3 کشته در 2 سانحه رانندگی در خدابنده