مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مرداد 1394 ساعت 14:552015-08-16سياسي

محسنی اژه ای: کل اموال مه آفرید مصادره نشده است


کل اموال مه آفرید مصادره نشده بود و آن بخشی که متعلق به طلبکاران بود پرداخت شد و بقیه اموال متعلق به ورثه و بستگان مه آفرید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای محسنی اژه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا واگذاری تیم داماش گیلان به نزدیکان مه آفرید را تایید می کنید و سوال دیگر اینکه اگر این تیم منحل شده پس چرا واگذار شده است؟ افزود: درخصوص اینکه این تیم واگذار شده یا نشده و یا منحل شده یا نشده است خبری ندارم اما اجمالا بگویم که کل اموال مه آفرید مصادره نشده بود.

وی ادامه داد: حکم مه آفرید اجرا شد و محکومیت های مالی درخصوص رد مال و پرداخت جزای نقدی هم داشت که طبیعی است وقتی رد مال به طلبکاران حقیقی و حقوقی صورت بگیرد بقیه اموالشان مال خودشان است و ورثه و بستگان وی می توانند تصمیم بگیرند.

خبرنگاری در ادامه پرسید: رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره پرونده ممسنی و اردبیل گفت: خدا نکند گوشه هایی از این پرونده افشا شود که برخی از کشور فرار خواهند کرد؛ در این پرونده چه اتفاقاتی افتاده است که آقای سراج این گونه سخن گفت؟ محسنی اژه ای در پاسخ گفت: اینکه آقای سراج چه گفته است نمی دانم و درباره وقایع ممسنی و اردبیل مطلب اضافی غیر از آنچه که در جلسات پیش گفتم ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: کل اموال مه آفرید مصادره نشده است

محسنی اژه ای: کل اموال مه آفرید مصادره نشده است