مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مرداد 1394 ساعت 15:152015-08-16سياسي

محسنی اژه ای : رحیمی به مرخصی نرفته است


آقای محمد رضا رحیمی هم اکنون در زندان است و به مرخصی هم نرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، خبرنگاری در ادامه نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه پرسید دربرخی از سایتها آمده است که آقای رحیمی دو هفته پیش مرخصی گرفت و شنبه خود را به اوین معرفی نکرده است؛ تایید می کنید؟ محسنی اژه ای در پاسخ گفت: من هم در برخی سایتها و پیامک ها دیدم که گفتند آقای رحیمی مرخصی گرفته و برنگشته است در حالی که اصل این حرف صحت ندارد و مرخصی نیست و در زندان است.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه در پاسخ به سوالی منبی بر اینکه چرا با وجود اینکه قرار بود محکومیت رسول بداغی 13 مرداد به پایان برسد وی آزاد نشده است؟ گفت: اگر کسی محکومیت تمام شده باشد از زندان آزاد می شود .

وی افزود: من درباره این فرد اطلاعی ندارم اما در کل می گویم که گاهی اوقات ممکن است فردی محکومیتی در پرونده داشته باشد و آن محکومیت تمام شود اما پرونده دیگری مطرح و به محکومیت مجدد وی منجر شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پاره ای موارد هم ممکن است یک محکومیت تعلیقی داشته باشد و محکومیت دوم که بیاید به محکومیت قطعی تبدیل شود.

محسنی اژه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سرانجام پرونده آقای زنوزی چه شد ؟ افزود: بخشی از حکم زنوزی قطعی شد و این فرد یک پرونده هم در خصوص بدهی به بانکها داشت که در زمانی که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای : رحیمی به مرخصی نرفته است

محسنی اژه ای : رحیمی به مرخصی نرفته است