مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مرداد 1394 ساعت 15:202015-08-16سياسي

یادداشت// دختر بودن غیرت می خواهد؛ غیرتی از جنس دین


این روزها که همه می خواهند تا دختر را ابزاری برای تبلیغ نمادهای شیطانی قرار دهند، دختربودن غیرتی از جنس دین و آگاهی و می خواهد تا بتوانی غیرتمندانه مادر فردا باشی.

- " از قروه، می گویند دختر همراه با لبخند خدا زاده شد تا لطافتی که در این لبخند ملکوتی بود همنشین همیشه، دخترکانی باشد که زمانی مایه ننگ به شمار می رفتند و جاهلیت مسموم می خواست تا از این لبخند دلنشین، عنصری تباه کننده بسازد.

زمانی که خدا لبخند زد، دختر زاده شد تا نعمت خانه پدر و مادرش شود، دختر مسلمان برکتی است که دشمنان می خواهند، او را نماد قهقهه شیطان کنند.

وقتی دختر بودن یعنی همزاد بودن با لبخند خدا پس یقینا دختر بودن یعنی رسیدن به آخرین نردبان تکامل که الگو و اسوه باشد نه تنها برای زنان بلکه هم برای زنان و هم برای مردان دنیا و من می خواهم برای همه الگو باشد.

وقتی که مکتب اسلام نام هایی همچون ریحانه بهشتی را که مایه بالندگی است به نام دختر رقم می زند، ریحانه بودن را باید با تمام وجود درک کرد و نگذاشت که چشمان بی حیای دریده ای بدرقه گر رفتار و کرداری باشد که باید اسوه حیا و عفت باشد.

 بی شک آنچه که زن مسلمان را از دیگر زنان متمایز می کند، حجاب و عفافی است که در پوشش آن می تواند راه بالندگی را طی کند و نگذارد که این حیا و عفت کم رنگ شود و آلت دست، سبک سران و بی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت// دختر بودن غیرت می خواهد؛ غیرتی از جنس دین

یادداشت// دختر بودن غیرت می خواهد؛ غیرتی از جنس دین