مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مرداد 1394 ساعت 08:562015-08-17فناوري

سونامی سرگرمی های دیجیتال در راه است


کارشناس فضای مجازی و فناوری های نوین به آسیب های فضای مجازی برای دانش آموزان اشاره کرد و گفت: انزوا و گمنامی هویت از جمله تهدیدهای فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو" ، این روزها عنوان می شود در مواجهه با مسئله مهم سهم زندگی مجازی نوجوانان و جوانان، دچار انفعال هستیم.

امروز ما در مقابل سرویس ها و خدماتی هستیم که با غفلت مان در طراحی و ارائه محتوا برای فراغت جوانان و نوجوانان به سادگی و با جذابیت بالا، فراغت آنها را نه تنها پر کرده اند بلکه سر ریز نیز کرده اند.

حمید صدیق میرزایی کارشناس فضای مجازی و فناوری های نوین اظهار داشت: شاید یکی از بزنگاه های اصلی در حوزه تابستان و مسئله فراغت، پرداختن بیش از اندازه و خارج از برنامه ریزی به بحث بازی رایانه ای و فضای مجازی باشد؛ البته موضوع درگیری با فضای مجازی فقط در تابستان مطرح نیست لیکن توجه بیشتر به این موضوع در تابستان، به دلیل تعطیلی سیستم آموزشی کشور و فرصت های خالی و فراغت های بدون برنامه ریزی است که منجر به انحراف در پر کردن آن شده است.

وی ادامه داد: ابتدا باید بررسی کرد در حوزه فضای سرگرمی های دیجیتال که هم اکنون در کشور به عنوان پر طرفدارترین سرگرمی هاست و پُر شتاب حرکت می کند، چه کرده ایم؟ آیا به فرمایش رهبری در مواجهه فعال و رصد قبل از ورود این ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی سرگرمی های دیجیتال در راه است

سونامی سرگرمی های دیجیتال در راه است