مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مرداد 1394 ساعت 11:202015-08-17سياسي

جوانفکر مدعی تخلف میلیاردی پور محمدی در دولت نهم شد


او همچنین در واکنش به خبر شکایت از خودش گفته بود: «البته اگر خیلی اصرار دارند، خوب است؛ چون بخشی از پرونده که به او (مشایی) مربوط می شود، زودتر رسیدگی خواهد شد».

- او همچنین در واکنش به خبر شکایت از خودش گفته بود: البته اگر خیلی اصرار دارند، خوب است؛ چون بخشی از پرونده که به او (مشایی) مربوط می شود، زودتر رسیدگی خواهد شد .

شرق- چالش کلامی بین وزیر دادگستری دولت یازدهم یا همان وزیر کشور دولت نهم با احمدی نژادی ها وارد فاز جدیدی شد؛ چالشی که سابقه آن به پیش از مطرح شدن نقش مشایی در فساد سه هزارمیلیاردی از سوی پورمحمدی بازمی گردد؛ زمان مدیریت پورمحمدی بر سازمان بازرسی کل کشور.

حالا روز گذشته حجت الاسلام محسنی اژه ای در نشست خبری خود گفته چیزی در این خصوص (نقش مشایی) در این پرونده به اثبات نرسید .

ساعاتی پس از این سخنان سخنگوی قوه قضاییه، سایت دولت بهار از نزدیکان احمدی نژاد ، متنی را از قول علی اکبر جوانفکر منتشر کرد که در آن اتهاماتی را نثار وزیر سابق احمدی نژاد و وزیر فعلی روحانی کرده بود.

این متن که بیشتر به جوابیه شبیه است، در 10 بند تنظیم شده که در بندهای اولیه آن یار نزدیک احمدی نژاد، به سخنان پورمحمدی در زمان ریاستش بر سازمان بازرسی اشاره می کند که گفته بود: برابر بررسی های انجام شده، آقای مشایی در پرونده مزبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانفکر مدعی تخلف میلیاردی پور محمدی در دولت نهم شد

جوانفکر مدعی تخلف میلیاردی پور محمدی در دولت نهم شد