مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مرداد 1394 ساعت 14:312015-08-17ورزشي

حسن الجابر: مهم ترین هدف حضور در جام ریاست جمهوری افزایش آمادگی تیم ملی قطر است


مهم ترین هدف حضور در جام ریاست جمهوری افزایش آمادگی تیم ملی قطر است و کسب نتیجه برایمان اهمیت ندارد.

- جابر حسن الجابر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: به جهت حضور در رقابت های جام هندبال نهاد ریاست جمهوری به مشهد سفر کرده ایم که جا دارد از مسئولان این جشنواره تشکر کنم چرا که هم سطح مسابقات بسیار بالا است و هم استقبال بسیار خوبی از ما شده است.

مربی تیم ملی هندبال قطر با بیان اینکه حضور 80 تیم داخلی از ایران برایم بسیار تعجب آور است، افزود: واقعا برایم جای تعجب دارد که این همه تیم از خود ایران در این مسابقات شرکت کنند اما این حضور مسئله اهمیت ورزش هندبال در ایران را برایمان ثابت می کند.

حسن الجابر بیان کرد: به طور قطع برگزاری چنین جشنواره هایی در هندبال و حضور 80 تیم بسیار می تواند به هندبال ایران کمک کند و مطمئن باشید با شرایطی که ایران در هندبال پیش می رود این کشور می تواند در آسیا جایگاه بسیار خوبی داشته باشد.

وی در رابطه با وضعیت تیم ملی هندبال قطر گفت: هندبال قطر در حال حاضر شرایط خوبی دارد و ما به دنبال تقویت هندبال این کشور به صورت ویژه هستیم؛ مهمترین هدف ما از حضور در مسابقات جام هندبال نهاد ریاست جمهوری این است که بتوانیم آمادگی تیم را افزایش دهیم چرا که کسب نتیجه برایمان اهمیت ندارد بلکه هدفمان آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن الجابر: مهم ترین هدف حضور در جام ریاست جمهوری افزایش آمادگی تیم ملی قطر است

حسن الجابر: مهم ترین هدف حضور در جام ریاست جمهوری افزایش آمادگی تیم ملی قطر است