مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مرداد 1394 ساعت 15:412015-08-17سياسي

فردا؛ رونمایی از «راز و رمز ملکه» در حوزه هنری


مراسم رونمایی رسمی از مستند «رمز و راز ملکه» از تولیدان مرکز مستند حوزه هنری روز سه شنبه 27 مردادماه با حضور عباس سلیمی نمین و سیدضیاءالدین دری برگزار می شود.

- مراسم رونمایی رسمی از مستند رمز و راز ملکه از تولیدان مرکز مستند حوزه هنری روز سه شنبه 27 مردادماه با حضور عباس سلیمی نمین و سیدضیاءالدین دری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، رمز و راز ملکه عنوان مستندی است که به ساختار حکومت بریتانیا و نقش کلیدی ملکه الیزابت در مناسبات پنهان سیاسی این کشور می پردازد.

این مستند که از محصولات تازه مرکز مستند سوره حوزه هنری است با استقبال چشمگیر از سوی علما و استادان دانشگاه در حوزه علوم استراتژیک و علوم سیاسی مواجه شده است.

از سوی دیگر هم بسیاری از هنرمندان حوزه مستندسازی و سینمای کشور به تمجید و ستایش از ساختار و فرم این مستند پرداخته و آن را فراتر از بسیاری از آثار مستندی دانسته اند که در کشور تولید می شود.

کارگردانی این اثر مستند را مهدی نقویان بر عهده داشته و کار تهیه آن را مرکز مستند حوزه هنری در دست داشته است.

مراسم رونمایی از مستند رمز و راز ملکه با حضور جمعی از فرهیختگان و صاحب نظران حوزه سیاست و هنر از جمله عباس سلیمی نمین پژوهشگر تاریخ و سیدضیاءالدین دری کارگردان پیش کسوت سینما و تلویزیون و خالق کیف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ رونمایی از «راز و رمز ملکه» در حوزه هنری

فردا؛ رونمایی از «راز و رمز ملکه» در حوزه هنری