مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مرداد 1394 ساعت 09:302015-08-19سياسي

روزنامه شرق چگونه پروژه خانواده هاشمی را به هم زد؟


اگرچه فاطمه هاشمی از انتشار اظهاراتش در روزنامه شرق گلایه کرد، اما آنچه در پس این عصبانیت وجود دارد، انتشار کاریکاتور روزنامه شرق است، که ناخودآگاه پروژه خانوادگی آقای هاشمی در سیاسی کردن پرونده مهدی را بهم زد.

- " به نقل از مشرق، کاریکاتور و مطلب دیروز یکی از روزنامه های اصلاح طلب باعث عصبانیت فاطمه هاشمی شد و پروژه خانواده هاشمی را ناکام گذاشت.

روز دوشنبه در حالی روزنامه شرق روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفت که کاریکاتوری از همنشینی مهدی هاشمی و محمدرضا رحیمی در بند مفسدان مالی اوین و با تیتری به همین مضمون در این روزنامه زنجیره ای منتشر شد که از فحوای سخنان فاطمه هاشمی درباره ملاقات با برادرش دریافت و خبری شده بود.

همین موضوع سبب شد تا فاطمه هاشمی به این نوع پوشش خبری سخنانش واکنش منفی نشان دهند و این روزنامه اصلاح طلب را متهم به عافیت طلبی های مرسوم و با نادیده گرفتن حق مخاطب و اصل آزادی بیان کند که اقدام به تحریف مطالب، سانسور و قلب واقعیت کرده است.

با این توضیح که چرا مطالبی که قرار نبود منتشر شود، انتشار یافته است.

وی دراین باره گفته است: جای افسوس دارد مطالبی که صرفاً جهت اطلاع خبرنگار عنوان شده و پس از پایان گفت وگو نیز تأیید نهایی صورت گرفته، همان مسائل غیرقابل انتشار، در روزنامه منتشرشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه شرق چگونه پروژه خانواده هاشمی را به هم زد؟

روزنامه شرق چگونه پروژه خانواده هاشمی را به هم زد؟