مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مرداد 1394 ساعت 10:102015-08-19سياسي

پاسخ کیهان به محسن هاشمی


روزنامه کیهان به جوابیه محسن هاشمی درخصوص گزارش این روزنامه با تیتر نشتی کوزه کارگزاران کدام اهداف پنهان را فاش می کند پاسخ داد.

کیهان در پاسخ به اظهارات آقای محسن هاشمی نوشته است: 1- اینکه ایشان ارتباط بابک زنجانی - یکی از مفسدین مرتبط با کارگزاران- را با دولت سازندگی، صرفاً بدلیل یک عکس دانسته و بخاطر آن گلایه کرده اند، مصداق بارز تجاهل العارف است و ایشان بهتر از هر کس دیگری می داند که عکس بابک زنجانی با آقای هاشمی رفسنجانی، نه علت این ادعا که تنها و تنها یک نشانه از این واقعیت تلخ است و نباید و نمی توان از تمام آن واقعیت هاچشم پوشید.

2- اینکه گفته شده تصویر مربوطه مربوط به چندین سال قبل از فعالیت اقتصادی مسأله دار این فرد بوده هم از آن حرف هاست که باورش برای هیچ کس و حتی خود ایشان هم ممکن نیست! وگرنه کیست که نداند به اقرار هفته نامه آسمان - از سری نشریات خانواده کارگزاران بابک زنجانی کار خود را از رانندگی رییس وقت بانک مرکزی آغاز کرد و اندکی بعد با رانت بانک مرکزی، به درآمد روزانه 17 میلیون تومان در سال های آغازین دهه هفتاد رسید!؟ فراموش نکنید که زنجانی 2 سال قبل، در مجله آسمان، ارگان کارگزاران قرب و منزلت داشت و در مصاحبه ای مطول و مفصل و در قالب یک رپرتاژ آگهی با افتخار تمام بعنوان مرد 25 هزار میلیارد تومانی معرفی شد!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ کیهان به محسن هاشمی

پاسخ کیهان به محسن هاشمی