مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مرداد 1394 ساعت 09:412015-08-21سياسي

آبی از بودجه صنایع دستی برای رونق این حوزه گرم نمی شود


سخنگوی فراکسیون صنایع دستی مجلس با انتقاد از میزان اعتبار ناکافی برای معاونت صنایع دستی گفت: بیشتر این بودجه صرف هزینه های جاری این معاونت می شود.

- احمد بخشایش اردستانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، با بیان اینکه با کشورهای همسایه مانند عربستان و ترکیه می توانیم ارتباط گردشگری بیشتری برقرار کنیم، اظهار کرد: کشوری مانند عربستان از طریق گردشگری درآمد خوبی دارد، به طوریکه فقط در ایام حج تمتع 3 میلیون حاجی به این کشور سفر می کنند و در فاصله 85 روز اقامت همه این گردشگران، سوغات هایی از این کشور می خرند که درآمد بالایی را نصیب عربستان می کند.

وی با بیان اینکه کشوری مانند ترکیه سالانه 25 میلیارد دلار از صنعت گردشگری کسب درآمد می کند، تصریح کرد: یکی از عوامل موثر در اقتصاد مقاومتی بدست آوردن درآمدهایی از حوزه اقتصاد سبز یا همان گردشگری است که می تواند اقتصاد ایران را از وضعیت کنونی نجات دهد.

عضو کمیسیون صنایع دستی مجلس در ادامه با انتقاد از سهم صنایع دستی از بودجه سازمان میراث فرهنگی، تصریح کرد: این میزان قطعاً باید بیشتر شود و سازمان میراث فرهنگی باید بیش از پیش به بودجه این معاونت اختصاص دهد، چرا که بیشتر این بودجه صرف هزینه های جاری معاونت صنایع دستی می شود و نمی توان برای رونق این حوزه، با این بودجه کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبی از بودجه صنایع دستی برای رونق این حوزه گرم نمی شود

آبی از بودجه صنایع دستی برای رونق این حوزه گرم نمی شود