مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مرداد 1394 ساعت 14:562015-08-21سياسي

امام جمعه رودهن: امر به معروف و نهی از منکر سلامتی جامعه را افزایش می دهد


امر به معروف و نهی از منکر وظیفه الهی بوده که قرآن در خصوص پاکسازی افراد و جامعه بر عهده مسلمانان گذاشته است و این موضوع باعث افزایش سلامتی جامعه می شود.

- " از شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه رودهن، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته دولت اظهار داشت: یاد همه بزرگان دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی سه وظیفه اساسی در حکومت اسلامی دارند، افزود: اقامه نماز، ادای زکات و امر به معروف و نهی از منکر از وظایفی است که مؤمنان باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: بحث امر به معروف و نهی از منکر وظیفه الهی بوده که قرآن در خصوص پاکسازی افراد و جامعه بر عهده مسلمانان گذاشته است و این موضوع باعث افزایش سلامتی جامعه می شود.

مدیح با بیان اینکه انسان در عالمی که زندگی می کند با دو جهان بینی الهادی و توحیدی مواجه است، گفت: جهان بینی الهادی انسان را با اهدافی که دارد، تربیت می کند؛ همچنین جهان بینی توحیدی نیز با همان دیدگاهی که دارد، انسان را می شناسد و معرفی می کند.

وی با اشاره به اینکه در سراسر دنیای کفر انسان موجودی طبیعی، مادی، زمینی و غریزی شناخته و معرفی می شود، بیان کرد: انسان در دنیا همچون ماشین است که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: امر به معروف و نهی از منکر سلامتی جامعه را افزایش می دهد

امام جمعه رودهن: امر به معروف و نهی از منکر سلامتی جامعه را افزایش می دهد