موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - ستاره سرخ بلگراد - رهبر انقلاب - انقلاب اسلامي - وزير دفاع اسراييل - رژيم صهيونيستي - رهبر انقلاب اسلامي - سيد حسن نصرالله - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ليگ قهرمانان اروپا - كميته ملي المپيك ايتاليا - ماموريت تيان ون 1 - تيم ملي تكواندو آذربايجان - سپاه الغدير يزد - ورزشگاه امام خميني اراك - ليگ جوانان اروپا - تلاجيم كوه - زبان آلماني - ركورد شكست ناپذيري آرسنال - كاسب - تيم ملي شمشيربازي سابر - آنتوني هوروويتس - محصول كينوا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مرداد 1394 ساعت 18:202015-08-21اقتصادي

پردرآمدترین بازیگران زن سینما معرفی شدند


نشریه «فوربس» در تازه ترین شماره خود فهرست پردرآمدترین بازیگران زن صنعت سینما را منتشر کرد که در آن «جنیفر لاورنس» برای اولین بار در مکان نخست قرار گرفت.

- نشریه فوربس در تازه ترین شماره خود فهرست پردرآمدترین بازیگران زن صنعت سینما را منتشر کرد که در آن جنیفر لاورنس برای اولین بار در مکان نخست قرار گرفت.

نشریه فوربس در تازه ترین شماره خود فهرست پردرآمدترین بازیگران زن صنعت سینما را منتشر کرد که در آن جنیفر لاورنس برای اولین بار در مکان نخست قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لاورنس 25 ساله به کمک فیلم های پرسودی چون بازی های بقاء و مردان ایکس برای اولین بار توانست با ثبت درآمد 52 میلیون دلار در 12 ماه اخیر در صدر فهرست پردرآمدترین بازیگران زن صنعت سینما قرار گیرد.

لاورنس در سال 2012 برای بازی در فیلم کتابچه بارقه امید ساخته دیوید اوراسل جایزه اسکار را گرفت و سال ها بعد نیز برای فیلم کلاهبرداری آمریکایی نامزد جایزه اسکار شد و امسال نیز در سومین همکاری با اوراسل و بردلی کوپر با فیلمی تحت عنوان جوی در فصل جوایز سینمایی حضور خواهد داشت.

در مکان دوم فهرست نشریه فوربس ؛ اسکارت یوهانسون قرار گرفته است که سال گذشته در این فهرست در مکان هفتم جای گرفته بود و امسال به لطف بازی در فیلم ابرقهرمانی انتقام جویان: عصر اولتران محصول استودیو مارول و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردرآمدترین بازیگران زن سینما معرفی شدند

پردرآمدترین بازیگران زن سینما معرفی شدند