مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 مرداد 1394 ساعت 09:312015-08-22سياسي

هاشمی رفسنجانی با عمارحکیم دیدار کرد


هاشمی رفسنجانی در دیدار حجت الاسلامسید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای عراق، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در عراق را توطئه برنامه ریزی شده دشمنان اسلام خواند و گفت: - از بزرگان مذاهب، گروه های سیاسی و حتی روسای قبایل و عشایر عراق انتظار می رود که در گفتار و رفتار بر عوامل تقویت همدلی و همکاری، تأکید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو هاشمی رفسنجانی در دیدار حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای عراق، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در عراق را توطئه برنامه ریزی شده دشمنان اسلام خواند و گفت: از بزرگان مذاهب، گروه های سیاسی و حتی روسای قبایل و عشایر عراق انتظار می رود که در گفتار و رفتار بر عوامل تقویت همدلی و همکاری، تأکید کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عراق را کشوری مهم با موقعیتی راهبردی و منابع سرشار انرژی توصیف کرد و گفت: این کشورظرفیت تحولات مثبت و منفی در ابعاد اقتصادی و سیاسی را دارد که اگر امنیت آن تثبیت شود، دامنه آن کشورهای منطقه را فرا می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی، با تأکید بر ضرورت تقویت روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران و عراق، گفت: خواسته ملت های ایران و عراق افزایش سطح همکاری هاست که بالطبع دولت ها باید در این راستا برنامه ریزی و اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی رفسنجانی با عمارحکیم دیدار کرد

هاشمی رفسنجانی با عمارحکیم دیدار کرد